TÁRKI-TUDOK
  Keresés  
      

Indikátorok


Indikátorfejlesztés 2014

A projekt célja a meglévő és megbízhatónak tekintett adatforrások alapján egy mutatórendszer (indikátorrendszer) kidolgozása volt, és ennek felhasználásával az indikátorok, valamint az indikátorok módszertani leírásának első ízben való publikálása. Az indikátorrendszer a köznevelést öleli fel, kiterjed az óvodai, általános iskolai ellátásra, a középiskolai ellátásra, a nappal rendszerű középfokú szakképzésre és a nem nappali tagozatos középiskolai képzésre.

A projekt keretében elkészült a Közoktatás indikátorrendszere c. kiadvány és szakmai kiadvány, valamint a Középiskolák összehasonlító elemzése a KIR alapján című kötet és a Facts and Figures című, az oktatást adatokkal bemutató angol nyelvű kötet.

Az Oktatási Hivatal honlapján itt található meg a projektben létrehozott KIMER törzsindikátor rendszer bemutatása.

vissza  


hírek


Új Kreatív Partnerség könyv

Megjelent 2018 júniusában a pécsi Kreatív Partnerség matematika pilot programjának és beválásának ismertetése egy gyönyörű könyvben. A kötet különlegessége, hogy a programban az osztályteremben a pedagógusokkal együttműködő művészeket és műveiket is meg lehet ismerni. Ajánljuk mindenkinek szeretettel!


Kreatív Partnerség a Ludwig Múzeumban

A Ludwig múzeumban Közös ügyeink – Együttműködésen alapuló művészeti projektek címmel egy kiállítás nyílt, ami március 18-ig látogatható ingyenesen. A kiállítás egy négyéves nemzetközi program (CAPP – Collaborative Arts Partnership Programme) eredményeit mutatja be a közönségnek, melynek célja, hogy megismertesse a művészekkel az együttműködésen alapuló művészeti gyakorlatot, és támogasson olyan, különféle közösségek bevonásával megvalósuló projekteket, amelyek hatékony megoldást keresnek egy-egy aktuális társadalmi problémára.

média-jelenlét


Nem a tehetséggondozást kellene sulykolni

Lannert Judit az Új Egyenlőségben beszélt a magyar közoktatás gondjairól.


  1035 Budapest, Vihar utca 18. telefon: (+36 1) 887 4851, info@t-tudok.hu